Tento web používá cookies k dosažení potřebné funkcionality. Dalším jeho použitím s tímto souhlasíte. Více informací

Usługi w pociągach

Usługi podczas podróży

Pociągi Express RegioJet oferują wyższą jakość w świetnych cenach. Wystarczy wybrać klasę komfortu według własnego uznania. Relaks, zabawa, praca – z pociągami RegioJet to proste!

W klasie Business gwarantujemy prywatność i komfort.

Wybrana opcja to podróż w klasie Business, gdzie zadowolenie i komfort pasażerów stanowią dla nas najwyższy priorytet. Każdy, kto chce spędzić swoją podróż w pożyteczny sposób przy pracy lub po prostu relaksując się, pokocha naszą klasę premium. Wyposażenie obejmujące skórzane siedzenia z możliwością regulacji z osobistym gniazdkiem 230 V i stoliki specjalnie przystosowane do laptopów czy jedzenia jest po prostu idealne do tych czynności.

Jedną z pozostałych korzyści, które sprawiają, że podróż jest jeszcze przyjemniejsza, są usługi priorytetowe dla tych klientów. Nasz pomocny personel chętnie zaspokoi wszelkie potrzeby, które mogą pojawić się podczas podróży – niezależnie od tego, czy chodzi o przekazanie informacji czy zamówienie czegoś z menu.

Pociągi RegioJet oferują wyłącznie wysokiej jakości przekąski w rozsądnych cenach. Croissanty są popularne, ale również osoby uwielbiające sushi znajdą coś dla siebie. Jeśli poczujesz głód lub chcesz zaspokoić zachciankę na coś słodkiego, możesz wybrać coś z naszego menu z deserami lub baru z przekąskami (poza klasą Low Cost).

Oferujemy

  • Komfortowe skórzane siedzenia z możliwością regulacji z zagłówkami i własnym stolikiem
  • Przestronny przedział tylko dla 4 osób
  • Cichy przedział
  • Gniazdko zasilające dla każdego siedzenia
  • Darmowe Wi-Fi

Za darmo

Po wejściu*

  • Woda butelkowana Rajec
  • Pomarańczowy sok 100% Rio lub Bohemia Sekt Brut
  • Ciasteczka
  • codzienne gazety i czasopisma (CZ, SK)
  • portal rozrywkowy na własnym urządzeniu elektronicznym (słuchawki do wypożyczenia)

Podczas podróży*

  • włoska kawa Illy (espresso, lungo, latte macchiato, cappuccino)
  • na prośbę herbata Oxalis lub herbata ze świeżej mięty

Na stacji

Usługi podczas podróży

  • Zmiana lub anulowanie biletu za darmo do 15 minut przed odjazdem.
  • Pomaganie pasażerom w wejściu do pociągu, znalezieniu miejsca (na prośbę pasażera) oraz umieszczeniu bagażu w przeznaczonym do tego miejscu, zapewnianie informacji.
  • Usługi na miejscu – darmowe codzienne gazety, czasopisma (CZ, SK) oraz wybrane napoje. Przekąski z menu podróżnego** (poza klasą Low Cost).
  • Pomoc pasażerom o ograniczonej sprawności ruchowej i orientacji. Pasażerowie z kartą ZTP (niepełnosprawność) w celu łatwego wysiadania i wsiadania mogą korzystać z mobilnej platformy.
  • Publiczna sieć Wi-Fi „Regiojet - zluty” i portal rozrywkowy, w którym można oglądać filmy i wiadomości, słuchać muzyki, czytać książki oraz grać w gry.

business

* W klasie Business i Relax pasażerowie obsługiwani są w trybie priorytetowym.
Przerwy między serwisami są zależne od obłożenia pojazdu. Pasażer uznaje, że możliwe świadczenie reklamowanych usług dodatkowych odbywa się według wyłącznego uznania przewoźnika, a pasażer nie jest uprawniony do otrzymania tychże usług na podstawie zawarcia umowy.
** Za przekąski można płacić w koronach czeskich lub euro (w pociągach linii międzynarodowych).

Relax – przyjemna podróż w obszernych skórzanych fotelach.

Komfort oraz zadowolenie naszych pasażerów są naszym priorytetem i dlatego nasze nowoczesne pojazdy są wyposażone w duże regulowane siedzenia. Docenisz je, jeśli chcesz podróżować w komforcie i wypocząć podczas podróży.

Nasz personel zrobi wszystko, co w jego mocy, aby swoimi usługami podczas podróży zapewnić pasażerom maksimum satysfakcji. Obejmuje to darmowe gorące napoje czy inny catering kilka razy w trakcie podróży po obsłużeniu pasażerów w klasie Business.

W naszych pociągach serwowane są najwyższej jakości przekąski w przystępnych cenach. Nasze najbardziej lubiane pozycje w menu obejmują croissanty, jak również sushi. Jeśli czujesz mały głód lub chcesz zaspokoić zachciankę na coś słodkiego, do dyspozycji jest nasze menu z deserami i przekąskami.*

Oferujemy

  • Duży autobus ze skórzanymi siedzeniami z możliwością regulacji
  • Możliwość oddzielnego siedzenia
  • Duże stoliki do pracy i rozrywki
  • Darmowe Wi-Fi

Za darmo

Po wejściu*

  • Woda butelkowana Rajec
  • codzienne gazety i czasopisma (CZ, SK)
  • portal rozrywkowy na własnym urządzeniu elektronicznym (słuchawki do wypożyczenia)

Podczas podróży*

  • włoska kawa Illy (espresso, lungo, latte macchiato, cappuccino)
  • herbata ze świeżej mięty na prośbę

Na stacji

Usługi podczas podróży

  • Zmiana lub anulowanie biletu za darmo do 15 minut przed odjazdem.
  • Pomaganie pasażerom w wejściu do pociągu, znalezieniu miejsca (na prośbę pasażera) oraz umieszczeniu bagażu w przeznaczonym do tego miejscu, zapewnianie informacji.
  • Usługi na miejscu – darmowe codzienne gazety, czasopisma (CZ, SK) oraz wybrane napoje. Przekąski z menu podróżnego** (poza klasą Low Cost).
  • Pomoc pasażerom o ograniczonej sprawności ruchowej i orientacji. Pasażerowie z kartą ZTP (niepełnosprawność) w celu łatwego wysiadania i wsiadania mogą korzystać z mobilnej platformy.
  • Publiczna sieć Wi-Fi „Regiojet - zluty” i portal rozrywkowy, w którym można oglądać filmy i wiadomości, słuchać muzyki, czytać książki oraz grać w gry.

relax

* W klasie Business i Relax pasażerowie obsługiwani są w trybie priorytetowym. Przerwy między serwisami są zależne od obłożenia pojazdu. Na 1 stewarda/stewardessę przypada więcej niż jeden wagon. Pasażer uznaje, że możliwe świadczenie reklamowanych usług dodatkowych odbywa się według wyłącznego uznania przewoźnika, a pasażer nie jest uprawniony do otrzymania tychże usług na podstawie zawarcia umowy.
** Za przekąski można płacić w koronach czeskich lub euro (w pociągach linii międzynarodowych).

Standard – komfortowa podróż w niskiej cenie.

Staramy się, by podróżowanie pociągami RegioJet było tak przyjemne, jak to tylko możliwe, stąd nasze menu obejmuje wyłącznie dobre przekąski w korzystnych cenach. Croissanty są popularne, ale również osoby uwielbiające sushi znajdą coś dla siebie. Jeśli poczujesz głód lub chcesz zaspokoić zachciankę na coś słodkiego, możesz wybrać coś z naszego menu z deserami lub baru z przekąskami (poza klasą Low Cost).

Personel naszej żółtej linii jest tutaj, by zapewnić pasażerom maksymalny komfort. Pasażerowie w klasie Standard są obsługiwani po raz pierwszy za pomocą wózków z cateringiem po odjeździe ze stacji Praga, Kysak, Ostrawa-Svinov czy Brno (w kierunku Pragi). Darmowa kawa Illy i inne przekąski z menu podróżnego są zazwyczaj serwowane 40–60 minut po przejściu wózków z cateringiem. Nasz personel w pierwszej kolejności obsługuje pasażerów klasy Business i Relax.

Oferujemy

  • Skórzane lub pluszowe siedzenia z możliwością regulacji z zagłówkami
  • Przedział dla 6 osób
  • Przedział dla dzieci, wagony ASTRA
  • Darmowe Wi-Fi

Za darmo

Po wejściu*

  • Woda butelkowana Rajec
  • codzienne gazety i czasopisma (CZ, SK)
  • portal rozrywkowy na własnym urządzeniu elektronicznym (słuchawki do wypożyczenia)

Podczas podróży*

  • włoska kawa Illy (espresso, lungo, latte macchiato, cappuccino)

Z wózka

  • sok jabłkowy 100%
  • kawa americano
  • herbata ze świeżej mięty

Na stacji

Usługi podczas podróży

  • Zmiana lub anulowanie biletu za darmo do 15 minut przed odjazdem. 
  • Pomaganie pasażerom w wejściu do pociągu, znalezieniu miejsca (na prośbę pasażera) oraz umieszczeniu bagażu w przeznaczonym do tego miejscu, zapewnianie informacji. 
  • Usługi na miejscu – darmowe codzienne gazety, czasopisma (CZ, SK) oraz wybrane napoje. Przekąski z menu podróżnego** (poza klasą Low Cost). 
  • Pomoc pasażerom o ograniczonej sprawności ruchowej i orientacji. Pasażerowie z kartą ZTP (niepełnosprawność) w celu łatwego wysiadania i wsiadania mogą korzystać z mobilnej platformy. 
  • Publiczna sieć Wi-Fi „Regiojet - zluty” i portal rozrywkowy, w którym można oglądać filmy i wiadomości, słuchać muzyki, czytać książki oraz grać w gry.

standard

* Na 1 stewarda/stewardessę przypada więcej niż jeden wagon.

Pasażer uznaje, że możliwe świadczenie reklamowanych usług dodatkowych odbywa się według wyłącznego uznania przewoźnika, a pasażer nie jest uprawniony do otrzymania tychże usług na podstawie zawarcia umowy.

** Za przekąski można płacić w koronach czeskich lub euro (w pociągach linii międzynarodowych).

Astra – wbudowane w siedzenie ekrany z portalem rozrywkowym.

Wybrana opcja to podróż dużym, nowoczesnym wagonem ASTRA, gdzie siedzenia z możliwością regulacji i wbudowanymi multimedialnymi ekranami LCD w podstawowej i korzystnej cenowo klasie Standard zapewniają komfort wyższy niż pierwsza klasa u innych przewoźników.

Osoby chcące popracować w cichym otoczeniu lub rozerwać się, oglądając portal rozrywkowy, pokochają korzyści, jakie zapewnia wagon ASTRA. Dokonując rezerwacji, można wybrać miejsce z ekranem multimedialnym lub praktycznym stolikiem.

Podobnie jak w samolocie, podczas podróży prowadzimy szybki serwis wózkiem, w możliwie najmniejszym stopniu zakłócając podróż naszym klientom. Po zakończeniu serwisu z wózkiem wystarczy zamówić zestaw lub szybkie przekąski z menu podróżnego. Jeśli chcesz w pełni doświadczyć wrażeń z usług RegioJet, następnym razem skorzystaj z transportu w klasie Business, Relax lub Standard.

Oferujemy

  • Siedzenia z możliwością regulacji i wbudowanymi ekranami multimedialnymi LCD
  • Duże wagony dla 80 osób z gwarancją spokoju do pracy i rozrywki
  • Nowoczesne wnętrze, imponujące drewno, szkło i stal nierdzewna
  • Gniazdko i łącze USB dla każdego siedzenia
  • Darmowe Wi-Fi

Za darmo

Po wejściu*

  • Woda butelkowana Rajec
  • codzienne gazety i czasopisma (CZ, SK)
  • portal rozrywkowy na własnym urządzeniu elektronicznym (słuchawki do wypożyczenia)

Z wózka*

  • sok jabłkowy 100%
  • kawa americano
  • herbata ze świeżej mięty

Na stacji

Usługi podczas podróży

  • Zmiana lub anulowanie biletu za darmo do 15 minut przed odjazdem.
  • Pomaganie pasażerom w wejściu do pociągu, znalezieniu miejsca (na prośbę pasażera) oraz umieszczeniu bagażu w przeznaczonym do tego miejscu, zapewnianie informacji. 
  • Usługi na miejscu – darmowe codzienne gazety, czasopisma (CZ, SK) oraz wybrane napoje. Przekąski z menu podróżnego** (poza klasą Low Cost). 
  • Pomoc pasażerom o ograniczonej sprawności ruchowej i orientacji. Pasażerowie z kartą ZTP (niepełnosprawność) w celu łatwego wysiadania i wsiadania mogą korzystać z mobilnej platformy. 
  • Publiczna sieć Wi-Fi „Regiojet - zluty” i portal rozrywkowy, w którym można oglądać filmy i wiadomości, słuchać muzyki, czytać książki oraz grać w gry.

spaci-astra-tiche

* Podobnie jak w samolocie, aby nie zakłócać podróży naszym klientom, w wagonach ASTRA prowadzimy serwis wózkiem. Serwowane są wyłącznie pakowane przekąski. Patrz menu ASTRA. Na 1 stewarda/stewardessę przypada więcej niż jeden wagon.Pasażer uznaje, że możliwe świadczenie reklamowanych usług dodatkowych odbywa się według wyłącznego uznania przewoźnika, a pasażer nie jest uprawniony do otrzymania tychże usług na podstawie zawarcia umowy.
** Za przekąski można płacić w koronach czeskich lub euro (w pociągach linii międzynarodowych).

 

Low Cost – portal rozrywki. Życzymy przyjemnej zabawy!

Wybrana opcja to podróż w klasie Low Cost – bez usługi cateringowej i możliwości zakupu przekąsek. Jednakże oznacza to niezakłóconą w żaden sposób podróż w najlepszej cenie.

Jesteśmy pewni, że spodoba Ci się rozrywka, jaką zapewniamy za pośrednictwem portalu rozrywki, z którym możesz łatwo połączyć się z własnego urządzenia pod adresem: portal.regiojet.cz.

Jeśli chcesz w pełni doświadczyć wrażeń z usług RegioJet wraz ze wszystkimi usługami, zarezerwuj transport w innej części pociągu – w klasie Business, Relax lub Standard. Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów, dlatego w naszych pociągach świadczymy wysokiej jakości usługi.

Oferujemy

  • Pluszowe siedzenia bez możliwości regulacji
  • Duże wagony do 80 osób
  • Niezakłócona niczym podróż w najniższej cenie
  • Rowery ZA DARMO*
  • Darmowe Wi-Fi

Za darmo

Po wejściu

  • Woda butelkowana Rajec
  • portal rozrywkowy na własnym urządzeniu elektronicznym (słuchawki do wypożyczenia)

Samoobsługowe gazetniki**

  • codzienne gazety i czasopisma (CZ, SK)

Na stacji

  • parking

Usługi podczas podróży

  • Zmiana lub anulowanie biletu za darmo do 15 minut przed odjazdem.
  • Pomaganie pasażerom w wejściu do pociągu, znalezieniu miejsca (na prośbę pasażera) oraz umieszczeniu bagażu w przeznaczonym do tego miejscu, zapewnianie informacji.
  • Usługi na miejscu – darmowe codzienne gazety, czasopisma (CZ, SK) oraz wybrane napoje. Przekąski z menu podróżnego** (poza klasą Low Cost).
  • Pomoc pasażerom o ograniczonej sprawności ruchowej i orientacji. Pasażerowie z kartą ZTP (niepełnosprawność) w celu łatwego wysiadania i wsiadania mogą korzystać z mobilnej platformy.
  • Publiczna sieć Wi-Fi „Regiojet - zluty” i portal rozrywkowy, w którym można oglądać filmy i wiadomości, słuchać muzyki, czytać książki oraz grać w gry.

lc

*Rowery są przewożone wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji i do osiągnięcia pełnego obłożenia. Stojaki na rowery są dostępne na początku/końcu przedziału. 
** Klasa Low Cost nie obejmuje pełnej usługi i nie ma możliwości zakupu przekąsek. W przypadku chęci skorzystania z tych usług przy kolejnej podróży należy skorzystać z klasy Standard, Business lub Relax. Pasażer uznaje, że możliwe świadczenie reklamowanych usług dodatkowych odbywa się według wyłącznego uznania przewoźnika, a pasażer nie jest uprawniony do otrzymania tychże usług na podstawie zawarcia umowy.

Witamy w pociągu nocnym RegioJet relacji Praga – Ostrawa – Żylina – Koszyce.

Pasażerowie podróżujący w wagonach sypialnych mogą rozkoszować się niezakłóconym odpoczynkiem na łóżku lub leżance. Kuszetki i wagony sypialne różnią się pod względem liczby łóżek i pościeli. Przedział sypialny zapewnia większą prywatność (3 osoby), a każdy z pasażerów ma łóżko i osobne miejsce do siedzenia. Przed przejściem w tryb nocny pasażerowie w przedziałach z kuszetkami (6 osób) sami rozkładają swoje siedzenia. W razie potrzeby personel chętnie w tym pomoże. Pasażerowie samodzielnie ścielą łóżka, korzystając z przygotowanych zestawów.

Pociągi RegioJet oferują wyłącznie wysokiej jakości przekąski w rozsądnych cenach. Jeśli poczujesz głód lub chcesz zaspokoić zachciankę na coś słodkiego, możesz wybrać coś z naszego menu z deserami lub baru z przekąskami (poza klasą Low Cost).

Oferujemy

  • Wagony z łóżkami i kuszetkami są dostępne w pociągach RJ 1021 Praga-Koszyce oraz RJ 1020 Koszyce-Praga.
  • Możliwość zakupu: kłódka zabezpieczająca do bagażu 1,20 EUR.
  • Darmowe Wi-Fi.

Pora nocna

Pora nocna obowiązuje w pociągu RJ 1021 z Pragi pomiędzy północą a 5:15 oraz w pociągu RJ 1020 z Koszyc w godzinach 0:40–5:00. W porze nocnej personel nie świadczy usług, a pociągu strzegą pracownicy ochrony. Pasażerowie nie mogą przeszkadzać innym pasażerom. Ze względów bezpieczeństwa i mając na uwadze komfort, pasażerom nie wolno konsumować własnych napojów alkoholowych w pociągach.

RJ 1021 Prague–Olomouc
RJ 1021 Spišská Nová Ves – Košice
RJ 1020 Košice–Žilina
RJ 1020 Pardubice–Prague

RJ 1021 Olomouc – Spišská Nová Ves
RJ 1020 Žilina–Pardubice

Przedział sypialny

 luzkove_vozy

  • Maks. 3 osoby: 3 siedzenia i 3 łóżka
  • Wybór przedziału: łóżko dla mężczyzny lub kobiety (przedział mieszany) / w wybranych pociągach: łóżko dla kobiety (w przedziale wyłącznie dla kobiet) / łóżko – własny przedział (rezerwacja całego przedziału)

Wagony z kuszetkami

lehatkove_vozy

  • Do 6 osób – rodzaj wagonu sypialnego jest wybierany podczas dokonywania rezerwacji: Wagon sypialny – kuszetka

Za darmo

Po wejściu

  • woda butelkowana Rajec
  • codzienne gazety i czasopisma (CZ, SK)
  • portal rozrywkowy na własnym urządzeniu elektronicznym (słuchawki do wypożyczenia)
  • usługa pobudki
  • usługa w zakresie bezpieczeństwa
  • pościel
  • 100% apple juice*
  • kawa americano
  • herbata ze świeżej mięty*
  • słodki prezent**

Śniadanie dla przedział sypialny

  • pomarańczowy sok 100% Rio
  • kawa americano
  • zestaw śniadaniowy

Śniadanie dla wagonów z kuszetkami

  • kawa americano
  • świeży croissant

Na stacji

  • parking

Usługi podczas podróży

  • Zmiana lub anulowanie biletu za darmo do 6 godzin przed odjazdem. 
  • Pomaganie pasażerom w wejściu do pociągu, znalezieniu miejsca (na prośbę pasażera) oraz umieszczeniu bagażu w przeznaczonym do tego miejscu, zapewnianie informacji. 
  • Usługi na miejscu – darmowe codzienne gazety, czasopisma (CZ, SK) oraz wybrane napoje. Przekąski z menu podróżnego** (poza klasą Low Cost).
  • Pomoc pasażerom o ograniczonej sprawności ruchowej i orientacji. Pasażerowie z kartą ZTP (niepełnosprawność) w celu łatwego wysiadania i wsiadania mogą korzystać z mobilnej platformy.
  • Publiczna sieć Wi-Fi „Regiojet - zluty” i portal rozrywkowy, w którym można oglądać filmy i wiadomości, słuchać muzyki, czytać książki oraz grać w gry.

pás_ikon_spací vozy

* Po opuszczeniu Pragi; po opuszczeniu Kysak (w drodze do Pragi).
** Obowiązuje wyłącznie dla przedziału sypialnego.
*** Za przekąski można płacić w koronach czeskich lub euro (w pociągach linii międzynarodowych).

Przedział standardowy / przedział dla dzieci – przedział pełen gier.

Oferujemy

  • Rezerwacja siedzeń nr 61–66 w klasie Standard*
  • Duży przedział, 6 miejsc dla dorosłych i krzesełka dla dzieci (0–6 lat)
  • Zabawne obrazki, zabawki, ekran z bajkami i grami
  • DARMOWE Wi-Fi
  • W przedziale dla dzieci zabronione jest spożywanie napojów alkoholowych. Dziękujemy za wyrozumiałość.
  • Dzieci nieposiadające rezerwacji mogą wejść jedynie za zgodą pasażerów, którzy mają rezerwację.
  • Za dzieci w pomieszczeniu do zabawy odpowiadają opiekunowie.

Za darmo

Po wejściu*

  • Woda butelkowana Rajec
  • codzienne gazety i czasopisma (CZ, SK)
  • portal rozrywkowy na własnym urządzeniu elektronicznym (słuchawki do wypożyczenia)

Podczas podróży*

  • włoska kawa Illy (espresso, lungo, latte macchiato, cappuccino)

Z wózka*

  • sok jabłkowy 100%
  • kawa americano
  • herbata ze świeżej mięty

Na stacji

  • parking

detske

Przedział dla dzieci można łatwo rozpoznać w systemie rezerwacji dzięki przypisanemu mu symbolowi. deti

Dziękujemy naszym partnerom za uczynienie przedziału dla dzieci jeszcze bardziej przytulnym miejscem.

          

radio_junior_logoalbatros  albi

 

 * Na 1 stewarda/stewardessę przypada więcej niż jeden wagon.

Cichy przedział w klasie Business – niczym niezakłócona podróż.

Oferujemy

  • Rezerwacja siedzeń 1–4 z klasą Business*
  • Zakaz używania podniesionego głosu, telefonów komórkowych, puszczanie muzyki itd.
  • Niezalecane dla dzieci poniżej 15. roku życia
  • Darmowe Wi-Fi

Za darmo

Po wejściu*

  • Woda butelkowana Rajec
  • Pomarańczowy sok 100% Rio lub Bohemia Sekt Brut
  • Ciasteczka
  • codzienne gazety i czasopisma (CZ, SK)
  • portal rozrywkowy na własnym urządzeniu elektronicznym (słuchawki do wypożyczenia)

Podczas podróży*

  • włoska kawa Illy (espresso, lungo, latte macchiato, cappuccino)
  • na prośbę herbata Oxalis lub herbata ze świeżej mięty

Na stacji

Usługi podczas podróży

  • Zmiana lub anulowanie biletu za darmo do 15 minut przed odjazdem. 
  • Pomaganie pasażerom w wejściu do pociągu, znalezieniu miejsca (na prośbę pasażera) oraz umieszczeniu bagażu w przeznaczonym do tego miejscu, zapewnianie informacji.
  • Usługi na miejscu – darmowe codzienne gazety, czasopisma (CZ, SK) oraz wybrane napoje. Przekąski z menu podróżnego** (poza klasą Low Cost).
  • Pomoc pasażerom o ograniczonej sprawności ruchowej i orientacji. Pasażerowie z kartą ZTP (niepełnosprawność) w celu łatwego wysiadania i wsiadania mogą korzystać z mobilnej platformy.
  • Publiczna sieć Wi-Fi „Regiojet - zluty” i portal rozrywkowy, w którym można oglądać filmy i wiadomości, słuchać muzyki, czytać książki oraz grać w gry.

business

* W klasie Business i Relax pasażerowie obsługiwani są w trybie priorytetowym.

 

Business_EN

Business_EN1

Wystarczy połączyć się z naszą siecią Wi-Fi „Regiojet – zluty”, wpisać portal.regiojet.cz w przeglądarce i dobrze się bawić!

Podczas podróży możesz oglądać filmy czy wiadomości, słuchać muzyki, czytać książki czy grać w gry. Regularnie dokonujemy aktualizacji naszego programu. Wszystko, czego potrzebujesz, to laptop, tablet lub telefon komórkowy. Możesz też wykupić miejsce w wagonie ASTRA z wbudowanymi multimedialnymi ekranami LCD. Istnieje możliwość wypożyczenia za darmo słuchawek od personelu w pojeździe, aby pasażerowie nie przeszkadzali sobie nawzajem.

Jak to działa?
Połącz się z siecią Wi-Fi „Regiojet – zluty”.
Następnie wpisz w wyszukiwarce portal.regiojet.cz i baw się dobrze!

zabavny_novy

filmy

przygodowe, komedie, dla dzieci, dokumenty

muzyka

rock, pop, czeska, słowacka, międzynarodowa, klasyczna...

książki

detektywistyczne, dla dzieci, audiobooki, dla kobiet...

gry

do grania na miejscu

wiadomości idnes.cz
w pojeździe

ekonomia, sport, finanse, kultura

Komfort w pociągach i autobusach RegioJet nawet w przypadku niepełnosprawnych pasażerów

Na pokładzie naszych pociągów chętnie gościmy również osoby, dla których podróżowanie stanowi większe wyzwanie. W przypadku składów pociągów instalujemy przenośne platformy w celu wygodnej i bezpiecznej obsługi klientów o ograniczonej sprawności ruchowej. W żółtych autobusach transport wózków inwalidzkich jest oczywiście bezpłatny.

Osoby o ograniczonej sprawności ruchowej w pociągach

Do dyspozycji pasażerów są wagony kolejowe wyposażone w przenośne platformy, które w systemie rezerwacji oznaczono symbolem wózka inwalidzkiego (jak na zdjęciu). Zazwyczaj znajdują się one w wagonach klasy Standard. Rezerwując miejsce, sprawdź wagony nr 3 i 6, gdzie najczęściej znajdują się te platformy.

Ze względów technicznych możliwe jest transportowanie pasażerów wyłącznie na wózkach inwalidzkich o maksymalnej szerokości do 60 cm i wadze całkowitej do 300 kg (łącznie z pasażerem). Niestety nie mamy możliwości transportowania elektrycznych wózków inwalidzkich. Prosimy zauważyć, że obsługujemy standardowe wagony pociągów ekspresowych, które nie są niskopodłogowe, i przemieszczanie się w pociągu osób o ograniczonej sprawności ruchowej może być ograniczone. W pociągach nie ma też określonych miejsc na wózki inwalidzkie, więc pasażerowie muszą przesiąść się na normalne siedzenie.

W celu zapewnienia możliwości transportu konieczne jest stosowanie się do określonych terminów zgodnie z konkretną stacją wsiadania i odjazdu. Prosimy wziąć pod uwagę, że w przypadku niezastosowania się do obowiązujących zasad transport może nie zostać zrealizowany.

Korzystanie z naszej platformy mobilnej

  1. Korzystanie z naszej przenośnej platformy możliwe jest na stacjach Brno, dolní nádraží, Praha hl.n. (główny dworzec kolejowy), Pardubice, Ústí nad Orlicí, Zábřeh na Moravě, Vyškov, Přerov, Studénka, Ostrava-Svinov, Ostrava-Stodolní, Olomouc hlavní nádraží (główny dworzec kolejowy), Český Těšín, Třinec centrum, Bystřice, Návsí, Žilina, Poprad-Tatry, Košice, Bratislava Hlavná stanica (główny dworzec kolejowy), Bratislava Nové Mesto, Břeclav, Wien Hbf (główny dworzec kolejowy) oraz Wien Simmering. Transport musi zostać zamówiony co najmniej na 24 godziny przed godziną odjazdu pociągu.
  2. Transport pasażerów o ograniczonej sprawności ruchowej do stacji Suchdol, Bohumín, Opava-Východ oraz Česká Třebová możliwy jest wyłącznie przy wcześniejszym jego ustaleniu. Operator transportu kolejowego nie gwarantuje przyjazdu naszego pociągu do platformy o wystarczającej wysokości. Konieczne jest więc przesłanie prośby o pomoc najpóźniej 48 godzin przez odjazdem na adres vozickari@regiojet.cz.

Korzystanie z zewnętrznej platformy mobilnej

  1. Na stacjach, na których wysokość platformy uniemożliwia korzystanie z naszej rampy ( Ostrava hlavní nádraží, Hranice na Moravě, Havířov, dworzec główny Brno), zapewniamy platformy zewnętrzne. Z tego względu skontaktujemy się z pasażerem telefonicznie, aby potwierdzić jego prośbę. Transport należy zamawiać, wysyłając prośbę o pomoc co najmniej 48 godzin przed odjazdem na adres vozickari@regiojet.cz.

Brak możliwości transportu pasażerów o ograniczonej sprawności ruchowej

  1. Niestety na stacjach Brno-Židenice, Brno-Královo Pole, Kojetín, Nezamyslice, Čadca, Vrútky, Martin, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Štrba, Spišská Nová Ves, Kysak oraz Margecany nie jest możliwy transport niepełnosprawnych pasażerów, ponieważ nie ma tam możliwości użycia naszych platform ani zapewnienia platform zewnętrznych.

Jak w łatwy sposób poprosić o pomoc

  • O skorzystanie zarówno z platformy wewnętrznej, jak i zewnętrznej, oraz pomoc personelu przy wsiadaniu/wysiadaniu z wózkiem inwalidzkim można poprosić z wyprzedzeniem, wysyłają wiadomość e-mail na adres vozickari@regiojet.cz.
  • W przypadku kupowania biletu w naszym punkcie sprzedaży agent zamówi dla pasażera dowolny rodzaj platformy.
  • W celu zamówienia platformy można również skontaktować się z naszą całodobową infolinią pod numerem +420 222 222 221.
  • Podczas zamawiania trzeba mieć na uwadze określone ograniczenia czasowe.

Jak wygląda transport

  • Należy zamówić platformę lub rampę do bezpiecznego wsiadania – online, telefonicznie lub w punkcie sprzedaży.
  • Należy przybyć punktualnie przed odjazdem pociągu zgodnie z rozkładem.
  • Personel RegioJet przygotowuje platformę mobilną (na stacjach, gdzie może być użyta) lub zapewnia platformę zewnętrzną do bezpiecznego i komfortowego wsiadania.
  • Personel udziela pomocy w trakcie całej procedury.
  • Po wejściu personel RegioJet jest do dyspozycji pasażera, by pomóc mu zająć jego miejsce.
  • Wysiadanie na stacji docelowej odbywa się w podobny sposób.
  • Jeśli spełnione są warunki transportu, przy zakupie biletu można skorzystać ze zniżek przysługujących posiadaczom kart ZTP.

Osoby o ograniczonej sprawności ruchowej w autobusach

Pasażerowie o ograniczonej sprawności ruchowej mogą być przewożeni żółtymi autobusami na wszystkich liniach pod warunkiem, że mają własnego opiekuna, który pomaga im podczas wsiadania i wysiadania z autobusu. Nie ma możliwości wsiadania do autobusu na wózku inwalidzkim. Prosimy mieć na uwadze, że personel RegioJet nie zapewnia pomocy. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Wózki inwalidzkie są przewożone bezpłatnie. Przewozimy je złożone w przedziale bagażowym. Inne wymogi obowiązujące w przypadku pasażerów z ograniczoną sprawnością ruchową podlegają obowiązującym Warunkom przewozu.

Linia Praga-Liberec

Tylko na tej linii kursują autobusy wyposażone w platformę. W pojeździe zapewnione jest jedno miejsce dla pasażera z wózkiem inwalidzkim – usługę należy zamówić z wyprzedzeniem pod numerem +420 222 222 221.

IC Bus Deutsche Bahn/SA Services do Niemiec

Autobusy w ramach linii IC Bus DB Services są dostosowane do wózków inwalidzkich i wyposażone we wbudowaną platformę podnośnikową. Pasażerowie spędzają całą podróż, siedząc na swoim wózku inwalidzkim, w obszarze z bezpiecznym systemem przytrzymującym i interkomem do komunikacji z personelem. Aby zarezerwować transport, prosimy skontaktować się z zespołem obsługi klienta DB pod numerem telefonu +49 180 6 99 66 33 na 7 dni przed odjazdem.

imobilni

RJ_imobilni_80x80.png_338228446vuz_imobilni.JPG_535762121

 

Taksówki w Pradze

Chcesz podróżować po Pradze w komfortowy i bezpieczny sposób? Oferujemy praktyczne usługi taksówkarskie na najwyższym poziomie. Można wybrać luksusową przejażdżkę samochodami AUDI A6 marki TICK TACK lub mając na względzie ochronę środowiska, zdecydować się na samochody Škoda Octavia ECO ze znakiem GREEN PRAGUE. Nasza flota pojazdów wyposażona jest w połączenie z Internetem, terminal pokładowy i tablety dla pasażerów. Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej. W przypadku chęci zamówienia taksówki przed przyjazdem do Pragi należy skontaktować się z personelem RegioJet lub pobrać naszą aplikację.

Parkingi na dworcach kolejowych są BEZPŁATNE.

RegioJet ma specjalną ofertę DARMOWEGO parkowania dla klientów, którzy chcą przyjechać wygodnie samochodem na pociąg na stację Brno–Židenice, Ostrava-Svinov, Zábřeh oraz Česká Třebová, i zostawić tam samochód aż do swojego powrotu.  Zachęcamy do przyjechania na stację samochodem, zostawienia go na bezpłatnym parkingu i cieszenia się komfortową podróżą w pociągu RegioJet. Można w efektywny sposób połączyć komfortową podróż bezpośrednio ze swojego domu czy miejsca pracy z podróżą pociągiem, którą można wykorzystać na pracę, relaks czy inne czynności bez konieczności skupienia się na męczącym prowadzeniu samochodu przez długie godziny. Więcej informacji na naszej stronie internetowej.

Superzniżki z biletami RegioJet

Dzięki nam możesz miło spędzić czas! Z biletem RegioJet można otrzymać tańsze bilety wstępu na wiele atrakcji, zajęcia na świeżym powietrzu, do kina czy muzeum, jak również tańsze zakwaterowanie i wiele więcej! Zajęcia ze zniżką wynoszącą 10–50% można znaleźć na trasach RegioJet w Czechach i na Słowacji. Zasady zamawiania usług w obniżonej cenie są dostępne w wybranej usłudze. Podróżuj z nami i ciesz się niesamowitymi wrażeniami.

Bilety DB do Niemiec i całej Europy

Jako autoryzowany dystrybutor biletów Deutsche Bahn (DB) oferujemy w atrakcyjnych cenach bilety na pociąg, nie tylko z czeskich miast i miasteczek do Niemiec, ale także komfortowe podróże po całej Europie. Atrakcyjne ceny oferty Europa Spezial do Niemiec i sąsiednich krajów zaczynają się już od 19 euro. Bilety DB pozwalają zobaczyć wiele miast oraz mniej znanych miejsc i korzystać z najnowocześniejszych niemieckich pociągów ICE, w tym szybkich pociągów takich jak TGV czy Eurostar. Bilet DB można zakupić w wybranych oddziałach RegioJet i STUDENT AGENCY. Można je także zamówić online tutaj.

Airport Express

Wyjeżdżasz w podróż biznesową lub na wycieczkę z portu lotniczego Praga im. Václava Havla? Zaoszczędź na kosztach podróży do Pragi oraz parkingu i skorzystaj z pociągu RegioJet z połączoną z nim linią autobusową Airport Express. Autobus Airport Express łączy główny dworzec kolejowy w Pradze z lotniskiem (terminal 1 i 2) i jeździ co godzinę. Przystanek autobusu Airport Express mieści się przy ulicy Wilsonova, wprost naprzeciwko historycznego budynku Fanta. Połączony bilet RegioJet + Lotnisko Praga w korzystnej cenie można kupić online w naszym systemie rezerwacji pod adresem www.regiojet.com, w punktach sprzedaży RegioJet oraz STUDENT AGENCY i u autoryzowanych agentów. Port lotniczy Praga im. Václava Havla został wybrany jako punkt docelowy. Uwaga, usługa odbywa się jedynie w kierunku główny dworzec kolejowy w Pradze → lotnisko.

Aplikacja SmartGuide

RegioJet oraz SmartGuide przygotowały dla swoich klientów opcję podróżowania po popularnych miejscach z osobistym przewodnikiem! Aplikację SmartGuide, która zamieni każdy w telefon w audioprzewodnik, można pobrać w łatwy i darmowy sposób po dokonaniu rezerwacji biletu. Aplikacja obejmuje szczegółowe mapy z określonymi atrakcjami turystycznymi, informacjami głosowymi oraz rozszerzoną rzeczywistością. Oferta premium działa także w trybie offline, nie trzeba więc korzystać z transferu danych. Aplikacja SmartGuide zabierze podróżujących do wybranych miejsc w Europie, do których mogą dotrzeć w komfortowy sposób, korzystając z usług RegioJet.
Pobieranie aplikacji: : Aplikacja SmartGuide

BEZPŁATNY przewóz roweru w pociągach RegioJet!

Zachęcamy do zarezerwowania transportu roweru jako dodatkowej usługi do biletu na pociąg RegioJet. Przewóz rowerów w pociągach RegioJet jest darmowy. Transport rowerów jest możliwy we wszystkich typach pociągów z wagonem klasy Low Cost. Rowery można przewozić wyłącznie przy wcześniejszej rezerwacji i tylko do wyczerpania miejsca w wagonie. W każdym wagonie klasy Low Cost istnieje możliwość zarezerwowania miejsca dla maksymalnie 3 rowerów. Rower należy umieścić na stojaku znajdującym się na początku lub końcu wagonu – konieczne jest sprawdzenie umiejscowienia wagonu w systemie rezerwacji. Stojaki na rower są oznaczone symbolem roweru. Prosimy zauważyć, że wymagana jest specjalna rezerwacja miejsca do przechowywania roweru w pociągu. Nie ma określonych numerów pociągów, godzin czy okresów, gdzie przewóz rowerów nie byłby dozwolony.

Carsharing CAR4WAY

Carsharing CAR4WAY z całodobowym systemem samoobsługowym pozwala wygodnie podróżować do miejsca docelowego! W systemie swobodnego udostępniania samochodów (carsharing) ponad dostępnych 1000 samochodów można odebrać i zwrócić w dowolny miejscu, w którym znajdują się punkty swobodnego udostępniania samochodów obejmujące aktualnie Pragę i większość Brna.

Skorzystaj z połączonych usług RegioJet i CAR4WAY i zaoszczędź na rejestracji do usługi carsharingu (zamiast standardowej opłaty 1000 CZK) tylko za 1 CZK, a od nas dostaniesz 60 dodatkowych darmowych minut w taryfie minutowej. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.car4way.cz/rj/en